Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!
Zadejte Vaši e-mailovou adresu:
Kamarád fotí rád?
Přihlas ho k odběru fotomagazínu!
Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:
Články
Zimní kampaň „Winter Unique Perspective“ od Canonu zahájena
3. prosince 2015, 08.31 | Canon spustil zimní kampaň „Winter Unique Perspective“. Soutěže, výstava, nová zajímavá videa, tematické příspěvky na sociálních sítích nebo workshopy s profesionálními fotografy.
To vše až do března čeká ty, kteří se zapojí do kampaně, která si klade za cíl prostřednictvím techniky a zkušeností ambasadorů společnosti Canon přinášet a šířit neopakovatelné zážitky, ukazovat zajímavá místa a vyprávět silné příběhy. |
Témata jako „Umění po setmění" nebo „Útěk do divočiny" už mají účastníci kampaně za sebou. Další výzvy ale ještě přijdou. Na řadě jsou zimní témata spojená s takzvaným urbexem, tedy objevováním a fotografováním opuštěných budov, nebo s rychlostí na sněhu a ledu či zachycení tzv. „freezing portraits".
„Pomocí kampaně „Winter Unique Perspective" se chceme ještě více přiblížit emocím našich fanoušků a zákazníků a ukázat, že naše technika slouží především k vyjádření tvůrčích idejí. Jedinečné a vzrušující okamžiky si lidé rádi uchovají i do budoucna v nejvyšší možné kvalitě, kterou jim poskytne právě Canon," říká Radka Palánová, Corporate&Marketing Communication Manager společnosti Canon CZ.
Kampaň spolupracuje s celou řadou výborných českých fotografů, kteří jsou zároveň ambasadory značky Canon. Mezi jinými je to například Tomáš Třeštík, který se podílel i na kalendáři pro Canon 2016 a v rámci kampaně se věnuje především tématu „Urban Zimní město". Dále pak Petr Hricko, jenž nafotil photoset pro Signal festival v rámci tématu „Umění po setmění", nebo Roman Černý, který se bude podílet na připravovaném projektu „freezing portraits".
Aktuální část kampaně společnosti Canon navazuje na její jarní a letní část, která byla uzavřena koncem října. Mezi fanoušky značky Canon zabodovala všechna tři témata nazvaná „Pohled z nové perspektivy", „Skryté tváře měst" a „Cesty za světlem".
O úspěchu kampaně, jejíž součástí byly čtyři workshopy, nejlépe hovoří čísla - šest zveřejněných videí, přibližujících atmosféru jednotlivých workshopů, si pustilo přes 80 tisíc lidí. Na sociální síti Facebook během kampaně Canon zaznamenal nárůst fanoušků o 75% a více než 1500 nových followers na sociální sítí Instagram. Přímo na microsite kampaně pak zavítalo 7 413 návštěvníků. |
Zdroj: canon.cz
Zdroj: http://www.canon.cz/about_us/press_centre/press_releases/consumer_news/news/wup.aspx
Tématické zařazení:
» Články
Diskuse k článku
-
23. dubna 2014
Konica Minolta přenesla výhody velkých zařízení do kompaktních modelů
-
5. ledna 2017
-
24. prosince 2016
Čtyřicáté číslo internetového magazínu IDIF v roce 2016 40/2016
-
23. května 2014
Epson na konferenci Droidcon Berlin ukázal nové možnosti čekající na vývojáře OS Android
-
24. listopadu 2014
-
15. prosince 2014
Konica Minolta pomůže živnostenským úřadům s digitalizací dokumentů
-
26. listopadu 2014
Canon Junior Awards již posedmé ocení mladé fotografy v rámci Czech Press Photo
-
21. srpna 2014
-
9. prosince 2014
Fotografování pomocí robotů je nejen rychlejší, ale často i zábavnější
-
3. prosince 2014